Teraz jest 28 mar 2024, o 16:36

Zmiana mechanicznego wentylatora na elektryczny

Dział poświęcony modyfikacjom, inwencjom twórczym, częściom akcesoryjnym.
Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Zmiana mechanicznego wentylatora na elektryczny

Post przez szopen » 14 kwi 2016, o 20:28

bo pompa to kluczowy element, silnik będzie dobrze pracował dopóty będzie olej w odpowiedniej ilości i ciśnieniu, już nawet mniej ważne jaki olej... pompa jest najważniejsza w tym wszystkim.

Avatar użytkownika
 
Posty: 815
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 14:09
Lokalizacja: Prawie Krosno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Zmiana mechanicznego wentylatora na elektryczny

Post przez Piterrrrr » 14 kwi 2016, o 22:28

Jaca czyli mod zdecydowanie udany <okok> . Ps. mój tyle nie wyciągnie <rotfl> .

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Zmiana mechanicznego wentylatora na elektryczny

Post przez szopen » 15 kwi 2016, o 08:13

no.... jakby nie patrzeć wentylator na stałe to opory dla silnika... wnioski nasuwają się same... :]

 
Posty: 271
Dołączył(a): 5 mar 2016, o 18:55
Lokalizacja: Szamotuły Wlkp
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Zmiana mechanicznego wentylatora na elektryczny

Post przez masa03 » 15 maja 2016, o 00:39

Mnie mierzyl kiedys kumpel banditem 1200 bodajrze zaraz po remoncie silnika i przy 185km odpuscil zebym sie nie zabil bo mowil ze w lusterku wygladalem jak zucajacy się węgorz porarzony własnym prądem <glupek> fakt maszyny nie dało się już uspokoić przy tej predkosci

Avatar użytkownika
 
Posty: 815
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 14:09
Lokalizacja: Prawie Krosno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Zmiana mechanicznego wentylatora na elektryczny

Post przez Piterrrrr » 15 maja 2016, o 09:42

Wow no na Cx-a to już gruba prędkość :) .

 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Zmiana mechanicznego wentylatora na elektryczny

Post przez jerry » 15 maja 2016, o 09:54

A niektórzy chcą żebym przetestował moją maszynę czy się do 9000 wkręca na piątce ...
Patrząc na obrotomierz i licznik miałem 85 km/h przy 4000RPM co przy 9000 powinno dać 190km/h zatem ...

 
Posty: 271
Dołączył(a): 5 mar 2016, o 18:55
Lokalizacja: Szamotuły Wlkp
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Zmiana mechanicznego wentylatora na elektryczny

Post przez masa03 » 15 maja 2016, o 10:04

Swoją drogą to ciekawe czy oryginał też ma tendencję do wezykowania...

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Zmiana mechanicznego wentylatora na elektryczny

Post przez szopen » 15 maja 2016, o 10:06

Sport ma lepszy zawias, 650tka ma jeszcze stabilizator, jak ma łożyska stożkowe to może jeszcze jechać prosto, rama customa to ścierka :)

 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Zmiana mechanicznego wentylatora na elektryczny

Post przez jerry » 15 maja 2016, o 10:34

Co to jest stabilizator ?
Nie mam pojęcia jakie mam łożyska, ale wyczuwam delikatny luz w główce i w tylnym zawiasie. Trzeba się będzie za to zabrać przez zimę może ... Tylko brakuje mi materiału porównawczego czyli jakiejś w pełni sprawnej 650-tki E do pomacania żeby się nie okazało znowu, że rozbieram coś co jest sprawne ....

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Zmiana mechanicznego wentylatora na elektryczny

Post przez szopen » 15 maja 2016, o 11:03

jak masz w główce ramy kulkowe to są do wyrzucenia po prostu, nie ma co tam sprawdzać, stożki to patrzysz na bieżnie i sobie eksperymentujesz z luzem, albo skręcasz bardziej główkę ramy albo luźniej, zależy co lubisz. W CBR karzą fabrycznie skręcać bardzo dużo te stożki bo na 35NM.... kierownica chodzi dość ciasno, ale motocykl jest stabilny.

Z tylu masz pewnie (bo sam nie rozbierałem) tulejki/panewki z brązu na amortyzatorze czy inne tuleje gumowe, a w wahaczu to siedzą znowu dwa stożki które się dociąga taką śrubą imbusową. Na razie jeździj kiedyś zrobisz..

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Modyfikacje oraz części akcesoryjne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości