przez johny_85_2005 » 18 lip 2021, o 16:22
Udało mi się kupić zaciski od Hondy cbx 650 od jednego gościa lewy i prawy. Te które mam założone robione na ,,Italy racing,, to może była przyczyna.
Kupię zestawy tourmaxa i rozkminie temat a jak będzie dobrze to sprzedam te kupione.
Tylny zacisk też rozebrałem, wymontowalem przewód i pompę że zbiorniczkiem. W tylnej pompie aluminium strasznie się utlenilo przy gumowym kapturku. Pompa była delikatnie zapocona i to olej takiego bajzlu narobił. Tutaj akurat wymienił bym ta pompę, ale musiałbym zamówić przewód w oplocie z inną końcówką bo widzę w sprzedaży tylko pompy gdzie wyjście na przewód doprowadzający olej do zacisku jest u góry. Zostając przy oryginale przewód zamówię jak oryginalny. Bez wyboru sposobu naprawy nie mogę przewodu zamówić ale mam jeszcze trochę czasu. No i tourmax na tył też trafi
Dziękuję wszystkim za rady, ta z klamką jest super. Ja akurat nie zmieniałem klamki ale faktycznie niby banalne a jednak można się ,,wpier..ć,,.
Zastanawiam się mocno nad tą tylna pompą, nie ma tam nic szczególnego ale jednak oryginał to oryginał i wolał bym ją zregenerować.