przez szopen » 4 sie 2021, o 11:03
a nawiert idealny w osi wałka i to jeszcze w idealnym centrum to od czego ty zrobisz, tokarke tam zamontujesz w miejscu airboxa i wpuścisz nakiełek czy jak????? nie kombinuj, silnik w dół
opisujesz tak, jak gdyby kładąc tą podkładke mosiężną zostawało 2 mm gwintu góra, przecież tam jest z 8mm tego gwintu więc nie wiem co tam u ciebie się dzieje, to wychodzi na to że nie jest zerwany tylko nawet urwany i go nie ma tyle co powinno być, a podkładka mosiężna ma być tam, jeśli masz nowy napęd to wyciągnij stary wałek i napędy przełóż, a nawet jak już stary napęd jest na wierzchu to można napawać, tokarka i naciąć nowy gwint na starym napędzie - ale taki co będzie w osi do całego wałka, a sam napęd trzeba sporo grzać zanim puści i raczej nie z palnika dezadorantu tylko musisz szybko puścić ciepło żeby uzyskać efekt rozszerzalności, jak będziesz powoli nagrzewał a w koło np byłyby klamoty co odbierają ciepło to prędzej alu w koło spalisz a ten wieloklin i tak nie zejdzie....
zrobis jak wolisz ale raczej nic nie wymyślisz.