przez szopen » 6 wrz 2021, o 14:37
ja stosowałem uszczelniacze ari.. na razie się nie zawiodłem.
Z tymi tulejkami to jest tak, że robiłem tu GLa, i widziałem że jest masakra - rury mocno zniszczone, tzn mocno, te kilka setek i już duży luz - generalnie wycieki świadczą o tym że panewki siedzą.
I nie wiem czy czytałeś w moim temacie, ale u mnie było to samo, i dorabiałem tuleje bo problem jest tego typu... NIe chciałem z marszu klientowi oferować tulei dorabianych, też wolałem na etapie rozłożonego zawieszenia załozyć hondy takie jakie powinny być, więc powiedziałem mu że najpierw sprawdzimy na tulejach fabrycznych nowych.. no i on wyścielił 4x60 czy 4x80 zł za te tuleje. Założyłem ale luz był taki jaki był nic sie nie poprawiło, z tego wszystkiego użyłem nowych tulei dolnych - ale podobnie jak u mnie musiałem podkładować je taśmą aluminiową żeby ogarnąć luz, ale zmienić było trzeba bo nie było już kompozytu były przeszurane do brązu, a górne tuleje toczyłem pod zużycie rur więc dlatego został jeden komplet nowych tulei hondowskich i póki możesz je zmienic to zmień, bo zużyte tuleje przecierają rury bo jak się wyciera kompozyt z panewki to wtedy właśnie zaczyna rure brać.
I znowuż musisz zobaczyć, jak załozysz nowe panewki (jeśli jest potrzeba) a dalej będzie luz no to może to wskazywać na to że będziesz się musiał uśmiechnąć do mnie żebym ci dorobił tuleje pod zużycie twoich amorów, jak nie ogarniasz co mówię teraz to byś musiał dzwonić to ci wytłumaczę.
Jak masz łozyska główki ramy kulkowe - to wymień na stożki, jak masz stożki i nie czujesz że kierownica ma "martwy punkt" przy ustawieniu na wprost to nic nie robisz, ewentualnie smarujesz i kasujesz luz.