przez szopen » 6 wrz 2022, o 13:09
a skąd diagnosta czy ktokolwiek, rzeczoznawca ma wiedzieć, że ty dyfer masz mieniany. To są ludzie oderwani od rzeczywistości.. zresztą oni chcą zarobić i nie w tej kolejności. Jak masz kierownice z legalizacją z lat 90 tych zgodnie z duchem czasu i auta to im się nie podoba, bo "taki to z fabryki nie wyszedł". A jak niemiec sobie zażyczył taką kierownicę kupując golfa to mu montowali w salonie, to oryginalny czy nie oryginalny? A golf z pakietem tunera fabrycznego typu kamei, zender czy votex to fabryczny czy nie fabryczny? U ciebie bak malowany, i co z tego jak to ma być jakiś tam % oryginału. Więc malowanie umniejsza mniej % oryginału niż np dołożenie baku od wueski. I już możesz się kłócić. Tylko co z tego....
Ty najpierw się udaj do konserwatora zabytków i zapytaj czy ciebie przepuści, bo rzeczoznawca za 500 zł to może napisać co tylko zapragniesz, a konserwator odwali i możesz sobie opinie rzeczoznawcy w dupę wsadzić.
Ja chciałem golfa robić to trafiłem na dwóch rzeczoznawców, dwaj powiedzieli te 500 zł za opinie i się zapytałem, przejdzie? A skąd ja mam wiedzieć, zapytaj się Pan konserwatora - a konserwator lubelski np podejmuje decyzje wbrew prawu. Robiąc problemy autom zachodnim lub powszechnym, lubi rejestrować auta limitowane, ma swojego bzika i się nie dogadasz. Musisz wiedzieć o jakiej porze do niego iśc, co zjadł itp. żeby Cie nie odwalił. Po telefonie do rzeczoznawcy lubelskiego - panie - każdy huj na swój strój... więc dałem se spokój, bałagan i nic pewnego. Nawet rzeczoznawca mi odradził mówi tak, przez tego konserwatora tracimy tylko kasę.