Ok, znalazłem i udało się licznik rozebrać. Wkręciłem śrubki na klej do gwintów, powinno być na jakiś czas ok. Próbuję rozwiązać też kolejny problem. Przy prędkościach powyżej 60-70 km/h wskazówka prędkości zaczyna falować, oscyluje tak +- 5 km/h w górę i w dół. Szukam przyczyny. Wykluczyłem pierwszą możliwość, czyli sam licznik. Kręcony w poprawną (
) stronę wiertarką wskaźnik prędkości zachowuje się wzorowo i stabilnie. Kolejny krok to sprawdzenie układu ślimak - linka - licznik - czy tu się pojawią te oscylacje przy kręceniu wiertarką.
Bo obawiam się, że wibracje motocykla, o których pisałem już wcześniej, mają wpływ również na te oscylacje wskaźnika prędkości.
Podpowiedzcie mi kilka kwestii:
- czy silnik w CX/GL jest montowany na sztywno w ramie, czy są tam jakieś wibroizolatory?
- czy silnik sam w sobie w środku ma jakieś przeciwwagi na wałkach?
- czy luz na osadzeniu wałków niezauważony gołym okiem przez mechanika (pytałem, przyrządami nie mierzył, na oko było okej) może mieć wpływ na tak duże wibracje silnika i motocykla?
Chcę sobie z tymi nadmiernymi wibracjami jakoś poradzić.