Teraz jest 28 mar 2024, o 15:25

Wkładka blokady kierownicy

Tu postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemów mechanicznych z Twoją Hondą CX
Avatar użytkownika
 
Posty: 841
Dołączył(a): 26 lut 2016, o 11:53
Galeria: Przesłane zdjęcia

Wkładka blokady kierownicy

Post przez Henryk Kwinto » 27 maja 2016, o 10:53

Witam, zakupiłem nową wkładkę blokady kierownicy (niestety od starej nie posiadałem kluczyka). Czy trzeba rozwiercić wkładkę, czy jest ew. jakiś inny sposób na demontaż starej wkładki? Pozdrawiam

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wkładka blokady kierownicy

Post przez szopen » 27 maja 2016, o 13:40

ujjj nie wiem czy ktoś to ogarniał.. może jaca wyciągał jak malował motocykl? spróbuj obczaić w instrukcji montaż/demontaż wkładki blokady, tudzież na internecie...

podejrzewam, że rozwiercanie jest całkiem prawdopodobne...

Avatar użytkownika
 
Posty: 841
Dołączył(a): 26 lut 2016, o 11:53
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wkładka blokady kierownicy

Post przez Henryk Kwinto » 27 maja 2016, o 14:52

Wkładka jest zabezpieczona nitem z podkładką. Delikatnie wyciągnąłem nit żeby go nie uszkodzić, no i niestety bez wiertarki się nie obyło, po przekręceniu wkładki wychodzi razem ze sprężynką. Można byłoby się pobawić ze spinaczem, ale gra nie warta świeczki. Nowa wkładka już jedzie, więc w przyszłym tygodniu do obstalowania. Nie jest tania, ale może się przydać, jeśli ktoś szukałby to:
http://www.ebay.com/itm/361517496491

Avatar użytkownika
 
Posty: 559
Dołączył(a): 27 lis 2015, o 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wkładka blokady kierownicy

Post przez jaca cx » 27 maja 2016, o 20:26

Ja niestety się pozbyłem tego ustrojstwa więc nie miałem okazji wymieniać :-pppppppppp
Jeśli nie żyjesz na krawędzi to zajmujesz za dużo miejsca!

Avatar użytkownika
 
Posty: 841
Dołączył(a): 26 lut 2016, o 11:53
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wkładka blokady kierownicy

Post przez Henryk Kwinto » 27 maja 2016, o 22:29

Też mi nie przeszkadzał brak kluczyka do wkładki, ale jak ma pracować wszystko w 100% to i wkładka powinna działać. Od dłuższego czasu próbowałem rozkminić ten problem i w końcu się zdecydowałem, że trzeba i to poprawić. Dla jednych to może być i zbędna rzecz, ale lubię jak wszystko działa tak jak fabryka dała... :] Teraz szkoda byłoby mi ciąć mojej Customki :( . Nie wykluczam sprzedaży w przyszłości, ale też chciałbym żeby trafiła w dobre ręce chyba że będę miał przypływ gotówki to zostanie dla wnuka :>

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wkładka blokady kierownicy

Post przez szopen » 27 maja 2016, o 22:43

Piloci emerytowani nie mają kasy??? od kiedy... :)

Avatar użytkownika
 
Posty: 841
Dołączył(a): 26 lut 2016, o 11:53
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wkładka blokady kierownicy

Post przez Henryk Kwinto » 27 maja 2016, o 22:48

No wiesz, jak się odejdzie po minimum po 16 latach i jeszcze ci US zabiera 25% za dorabianie, to trzeba myśleć... ;) Jakbym miał możliwości to kupiłbym sobie cx'a żeby z 2-3x w roku się przewietrzyć, do tego Trampka 650kę na dalsze i bliższe wyprawy i ew. jakąś maszynkę na przerabianie na cafe...

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wkładka blokady kierownicy

Post przez szopen » 27 maja 2016, o 22:53

jak ja daje rady ciągnąć 3 graty, to pilot też musi... inaczej tego nie widzę... ostatnio rozmawiałem z Salomonem ktoś u niego w pracy dawał za jego motocykl 8.5 tys, nie wiem czy klient wciąż jest...

pozbycie się CXa w tak dobrym stanie nie jest chyba rozsądne... klienta i tak nie wybierzesz, jak zapłaci to jego, zechce pociąć to potnie.

Avatar użytkownika
 
Posty: 841
Dołączył(a): 26 lut 2016, o 11:53
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wkładka blokady kierownicy

Post przez Henryk Kwinto » 27 maja 2016, o 23:02

To fakt... ludzie myślą że jak sprzęt ma 30 parę lat to złom. Niedawno dałem kumplowi się przejechać (on ma chyba 12 letnią maszynkę), wrócił zachwycony i mówi : bajka, gdzie można kupić taki sprzęt?. Wiesz Szopen, Nasze pokolenie wychowywało sięw innych czasach, teraz młodzież patrzy na Konie, rocznik i ile pójdzie... Nie patrzą, że o sprzęt trzeba dbać, sprawdzić poziom oleju, wsłuchać się w odgłos pracy zaworów, itp. Dla nich jest manetka max i tyle w temacie. A tu człowiek jak jedzie to wsłuchuje się w odgłos pracy silnika, zastanawia się nad temp oleju i płynu chłodniczego... Za 20 lat będziemy diznozaurami

Dlatego kupuję np wkładkę do blokady kierownicy, poluję na uchwyt dla pasażera, żeby doprowadzić do stanu wyjściowego. Wiadomo, że są to koszty, miałem już kilkanaście motocykli, które doprowadzałem do stanu używalności, ale żaden nie dał mi takiej frajdy jak CX500 custom. Po pierwsze, dlatego że po złożeniu i przejechaniu 1000km nie zwiódł, po drugie że ma to coś w sobie specyficznego <brawo> . Tak jak wcześniej pisałem, polatałem sporo z prędkością ponaddźwiękową w lotnictwie myśliwskim, samochodów miałem również kilkanaście przez 26 lat (również szybkie) i mógłbym się nad tym rozwodzić, ale żaden ze sprzętów nie dał mi tyle frajdy co obecny Cx. Mam trochę filmów nagranych z lotów odrzutowcami, ale myślę, że i z cx'a można skręcić niezłe filmiki. Pozdrawiam

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wkładka blokady kierownicy

Post przez szopen » 27 maja 2016, o 23:16

oby zmotoryzowanymi dinozaurami... choć jeden gimnastolatek widać się przetransformował w gimnazjozaura skoro chce CXem jeździć <lol> oby się doczekał....

Następna strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości