Teraz jest 19 kwi 2024, o 05:07

EURO CX500 PC06 - grzybowa myśl techniczna

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06

Post przez szopen » 25 maja 2016, o 06:20

Nic nie wymienił, bajki żeni i tyle bo nie ma w tym gaźniku nic do wymiany, sam byś rozebrał i też zrobił. Ja rozebrałem już 3 ci gaźnik cxowy ze zgliszczy, złożyłem i zawsze chodzi więc dużej filozofii w nim nie ma. 250 zł za robotę z synchronizacją to jest normalna cena i tyle byś zapłacił w każdym warsztacie motocyklowym także nie przepłaciłeś, gaźnik działa, nie dałeś rady sam ogarnąć no i ok. Na jego miejscu też bym wymieniał co popadnie, reklamacja i zastanawianie się, że tego nie wymieniłem, tamtego nie wymieniłem a może to to tamto... nie ma na to czasu, pewnie po tylu latach wie, że to nie popłaca. Ja sobie mogę na to pozwolić, on zarabia pieniądze i w sumie ma dobre podejście bo wie, że jak zrobi na nowych częściach to ty będziesz zadowolony i w świat pójdzie jaki on dobry, a że klientów ma to się nie szczypie tylko sobie robotę ułatwia.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06

Post przez szopen » 26 maja 2016, o 21:24

Po myjce złom się suszy na słońcu...
Obrazek

Zabawa dzisiaj składami.. powiem tak, pozbycie się filtra paliwa daje bardzo dużo, na czwórce wkręca się prawie dobrze, piątka dalej to nie to.. ale poszedł ciut dalej niż 7000. Zabawa składami, trochę świecą, najlepiej mi jechał na odkręconym pół obrotu od idealnego składu na świecy...

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06

Post przez szopen » 28 maja 2016, o 18:44

Dzisiaj wpadł cały tłumik od salomona i nic, zero poprawy, jeździłem też CXem salomona. Różnicy super to nie ma, ale taka jaka jest to jest wystarczająca żeby człowieka dobić. Szczególnie że niby dwa silniki kompresja taka sama, salomona motocykl jeździ na składzie 2.5 obrota....

Na każdym biegu jeśli się np pędzi go od 2000 to czuć że on chce jechać, mój się muli... na piątce zaś... jadąc już 5 tys i otwierając gaz to do 7tys zbierają się bardzo podobnie.. z tymże mój na 7tys mówi koniec.... a jego powoli się turla... dzisiaj go rozturlałem do 8.5 tys więcej nie ma sensu ale by pojechał...

Nie wiem co się dzieje z moim motocyklem.... już wszystko sprawdzone

1. był inny wydech
2. były 3 gaźniki, ten gaźnik z pompkami nie jest idealny - czuć że jak się bardzo mocno operuje gazem to go podlewa.. na szczęście można "odłączyć" pompki...
3. silnik po remoncie, może nie ma idealnej kompresji ale salomona silnik ma taką sąmą
4. były cewki zapłonowe oraz moduły zapłonowe pożyczone...
5. są też inne cewki impulsatory bo kupowałem nowy komplet przy remoncie

NIc już więcej nie wymyśle... ignitech... jeśli nie to = sprzedaż...

Prace nad motocyklem trwają zacięcie od zeszłego roku, dzisiaj porysowaliśmy mocowania sinlika... a bo jak człowiek wkurwiony to już nie myśli... <dupa> Muszą iść do malowania jeszcze raz...

Dlaczego nie mogło być tak że wyremontowany, założyć i zapierd.....

520km stukło.. wymiana oleju, kosza sprzęgłowego, termostat... jedynie co się chyba udało jeśli po tych 500km można napisać, to tylko remont, ale przed remontem jeździł tak samo niemrawo, wcale nie lepiej, więc gdzie jest przyczyna? ta opona duża z tyłu idzie na następny ogień jeszcze...

Avatar użytkownika
 
Posty: 559
Dołączył(a): 27 lis 2015, o 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06

Post przez jaca cx » 28 maja 2016, o 20:44

Nie martw się Paweł do 9tyś obrotów to każdego cx ciężko rozbujać ładny masz motorek porządnie odnowiony po udanym remoncie więc tylko jezdzić a nie sprzedawać <nonono> ;)
Jeśli nie żyjesz na krawędzi to zajmujesz za dużo miejsca!

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06

Post przez szopen » 28 maja 2016, o 21:04

jaca nie.... na trójce i czwórce buja się doskonale wręcz... ta piątka jest słaba, ale brak tej mocy na piątce przekłada się również na brak "lekkości" jazdy, na elastyczność na pozostałych biegach.. czuje że motocykl po prostu ma ciężko....

Avatar użytkownika
 
Posty: 559
Dołączył(a): 27 lis 2015, o 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06

Post przez jaca cx » 28 maja 2016, o 21:38

Może masz nadwagę <rotfl>
Jeśli nie żyjesz na krawędzi to zajmujesz za dużo miejsca!

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06

Post przez szopen » 28 maja 2016, o 21:39

jeżdżę na dwóch... nie sądze żeby grawitacja się zmieniała z CXa na CXa...

Avatar użytkownika
 
Posty: 559
Dołączył(a): 27 lis 2015, o 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06

Post przez jaca cx » 28 maja 2016, o 21:40

A ten teges czyli kosza sprzęgłowego sprężynowego nie naprawiasz ?
Jeśli nie żyjesz na krawędzi to zajmujesz za dużo miejsca!

Avatar użytkownika
 
Posty: 559
Dołączył(a): 27 lis 2015, o 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06

Post przez jaca cx » 28 maja 2016, o 21:41

oj tam oj tam custom po prostu jest lepszy i szybszy :-pppppppppp
Jeśli nie żyjesz na krawędzi to zajmujesz za dużo miejsca!

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06

Post przez szopen » 28 maja 2016, o 21:43

PIsałem tobie na maila że chyba szkoda się z tym gównem bawić skoro juz w niemczech czeka na mnie dobry.... problem jest też taki że ten sprężynowy nawet jeśli będzie tip top.. to z racji swojej budowy będzie napier.... to co u mnie słychać.. to lekkie pukanie, nie jest to dźwięk rozwalonego kosza i zaryzykuje stwierdzić że tam może jest wszystko nadal ok, ale puka jeszcze z innego powodu. Po prostu tak jak rozwiązany jest kosz starego typu jest lepsze, cichutko jest i pięknie silniczek bziuczy... raczej nie da się tego uzyskać na sprężynowym koszu....

A w sobotę mam z powrotem swój silnik na stole.... jaca przy okazji, używałeś kiedykolwiek starych UPG ponownie??

lepszy.. hmmm... wagi nie przyszło mi porównywać...., może jest lżejszy.. <hmmm>, ale co to ma do rzeczy skoro jawa juz pisał że swojego wkręca...

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości