Wszystkie modele ma masa03, mam na myśli silniki.. posiada i 500 i 650, jego pytaj o wrażenia.. przypuszczam, że 650 chce jechać...
Nasz kolega sprzedaje zadbanego Customa 500, Pewnie coś byś wynegocjował, ten motocykl jest warty kupna, są tu filmy na forum, kolega ma dokumentacje z pracy nad tyłem silnika - wszystko tam było pięknie:
http://olx.pl/oferta/honda-cx500-custom ... 199a5c80e7 CX650 bardzo długo wisi ten, tylko tlumików oryginalnych już nie ma na motocyklu... ciekawe czemu, bo rury hydrauliczne niby ładniejsze? Membran w gaźnikach CX się nie wymienia - ściemnia - nic przy nim nie zrobił.
http://olx.pl/oferta/honda-cx-650c-rc-1 ... 05aa3b9ddaTen dobrze wygląda i ma więcej klamotów na sobie, ale kierunki ma wiejskie - uważałbym na takie elementy na motocyklu bo mogą świadczyć o ogólnym podejściu poprzedniego właściciela do napraw.... wolałbym mimo wszystko wziąć od naszego... popatrz jak zamocował grilla chłodnicy na dole, jakieś kołki do drewna - w silniku będzie to samo.. zero pomyślunku, jedna jaskółka wiosny nie czyni - może nie być źle ale już widać z czym można będzie mieć do czynienia. Ja sobie już kiedyś powiedziałem.. że nie kupuje sprzętów ze śladami srebrzanki i takimi jakimiś śrubami od drewna.
http://olx.pl/oferta/honda-cx-cx-500-cu ... d538ed6bb40. Co byś nie wybierał miej na uwadze, że są to 30 letnie motocykle, pochłaniające pieniążki - uwierz.
1. Nie jeździłem na 650, ma więcej mocy sporo, silniki gabarytowo są takie same, CX to zwinne motocykle, rozmiarowo wszędzie podobnie, porównaj na stronie motorcycle specs wymiary.
2. W mieście dasz rady, w trasie też dasz radę, są uniwersalne.
3.
gólnie chciałbym rocznik '83 co by był moim rówieśnikiem. Czy o ktoś coś słyszał negatywnego związanego z tym rocznikiem? Może jednak celować w inne roczniki?
Ja bym poszedł o krok dalej, szukałbym motocykla produkowanego tylko w 1983 (np yamaha vision 83 usa) - totalnie idiotyczne założenie samo w sobie, i totalnie idiotyczne założenie w zderzeniu z klimatem CXa i z czym się to je.... Jeśli z 82 będzie piękny motocykl a z 83 rebro to kupisz rebro? Zrobisz jak wolisz.... różnic "modelowych" na 650 nie bylo, w 500tkach różnice owszem były... to założenie może Ci uniemożliwić kupno CXa w ogóle, szczególnie 650 - ich praktycznie nie ma...
4. 1985 - data rejestracji a nie data produkcji...
5.
Ogólnie zastanawiam się nad jednym i drugim.
Tak nadają się, ale są to stare motocykle mimo wszystko, którym należy wybaczać, 500 tki są bardzo wiotkie, trzeba raczej poprawić hamulce. (Euro nie) Osobiście uważam że najlepiej nadaje się do tego wszystkiego co napisałeś wersja EURO. Ma najlepsze zawieszenia ze wszystkich CX, jeździ się najbardziej nowocześnie i nie jest tak duża jak wersja GL. Jeśli jesteś wysoki nawet nie patrz w stronę CUSTOMów - będziesz się męczył, kup wtedy EURO. Co byś nie wybrał jeździsz teraz nowoczesnym motocyklem, po wejściu na CXa będzie przepaść - mniejsza o samą moc silnika, zawieszeniowo jest moim zdaniem źle, ale w tych latach wszystkie motocykle po prostu takie były. No i Customy mają 12L zbiornik tylko... warte przemyślenia jeśli chodzi o jazdę w trasy.
6. 500 Custom jest motocyklem ładniejszym od 650Custom.... jest bardziej klasyczny, ma piękne koła Comstary, wygląda bardziej metalowo - ale to moje subiektywne odczucia.
PS.
pojawiają się też czasem takie ogłoszenia, można się skusić.. ale szykuj min 10 tys na odbudowe:
http://olx.pl/oferta/honda-cx-CID5-IDfX ... 844eb72383byłem kiedyś chłopaki są w porządku, wynegocjowałbyś.. nie wiem jak ze stanem:
http://olx.pl/oferta/honda-cx500-e-cx-5 ... 3f31cc4ca8Ten motocykl też wyglądał ładnie, ciekawe czy się sprzedał.
http://olx.pl/oferta/honda-cx-orginal-CID5-IDeAc6r.htmlNie wiem na czym Ci zależy, ale w ogóle to 500tka jest powszechniejszym motocyklem, dostępniejsze części są. Miej na uwadze, że w przyrodzie nie występuje taki termin jak "gotowy do jazdy" w przypadku CXa... samo obejrzenie rozrządu to silnik w dół - i uszczelki
A jak coś do roboty jest to już zaczyna się sprowadzanie części z zagranicy...
(Może nie zawsze bo motocykl z pierwszego ogłoszenia miał silnik otwierany i kolega zdjęcia pokazywał i jest tam żyleta... )
Inne motocykle żebyś się wyróżniał? Magna? Szadołka i Dragstar, Intrduder... czyli przegląd brodaczy polskich..
jesteś na forum CXa... pamiętaj...
PS.
gdyby jednak, mam znajomego któy ma piękną magne 750 w oryginale, nic nie grzebane wszystko porobione, on jej nie chce sprzedać ale za odpowiednią cenę ją wypuści bo u niego raczej wszystko jest na sprzedaż.... strzelam.. 8 tys? Przyjeżdżasz, zabierasz i jesteś zadowolony... jeździsz... ale to nie CX, jak jeździsz CXem to brodacze się pytają co to za motocykl...