Mowa o tym:
http://olx.pl/oferta/honda-cx-500-c-198 ... 4ee7d8459bnie brałbym go, silnik po remoncie to zawsze po remoncie niestety
Poza tym gość ma u mnie minusa bo dwa razy do niego zagadywałem i nie odpisuje, dziki jakiś, szczególnie, że pisze, że jestem z forum i ciekawi nas co zrobił z wałkiem, jak to wyglądało bo jeździmy takimi motocyklami, on odbiera wiadomość bo jest przeczytana i nie odpisuje. Podejrzane to dla mnie... On jeszcze pisze u siebie na ogłoszeniu tak:
Motocykl w stałym użytkowaniu - przebieg w chwili obecnej 29620 mil i stale rośnie (przy zakupie miał 22000 mil
No panowie.. jakiego CXa się remontuje przy przebiegu 22000 mil..... 22000 to jest 35tys km.... dodaj sobie 100 tys i masz wynik, bo akurat przy takim przebiegu - 135tys przy średnio dbanym CXie będą zużyte rzeczy o których on pisze że wymienił, czyli panewki, wytarte dźwigienki i inne.... CX to nie kosmos - to plastelina...
No i pisze... 600km przebiegu dziennie robi.. i co z tego... powiem Ci tak, ja też zrobiłem remont silnika i też mogę robić 600km dziennie, jednak mimo wszystko gdybym dzisiaj kupował jeszcze raz, kupiłbym nieotwierany... nawet do remontu, ale nie otwierany przez nikogo łapy nie pchane bo jak się po kowalach poprawia to tylko nerwy... a jeszcze lepiej, szukałbym po prostu w mega dobrym stanie...
Jeśli da się kupić motocykl z nieotwieranym silnikiem w dobrym stanie to dla mnie byłaby lepsza opcja, polowałbym na tego z opcją powrotu do oryginała jeśli chodzi o plastiki:
http://olx.pl/oferta/honda-cx-650-CID5- ... a1569c3352Kolejny...
http://olx.pl/oferta/honda-cx-500-custo ... 3c0b19cd6fJak on dokumentuje ten przebieg to nie wiem, ale jeśli ma 50 tys silnik to jeszcze kupa jazdy bez remontów (oczywiśćie przegląd rozrządu jest konieczny)
Można to zweryfikować, jechać z manometrem, nie chcę mówić, że musi mieć ponad 10 bar, bo salomona sinlik jest w bdb stanie i 10 bar nie bije... ale jeśli nabije min 9 bar na zimnym to raczej ok.
Co można jeszcze sprawdzić, odkręcić kapę zaworową oraz śrubki regulacyjne luzu zaworowego, zajrzeć na trzonki zaworów, wydaje mi się że przy przebiegu 50 tys nie będzie tam śladu zużycia.
Ta nadal nie wygląda źle mimo takich kowalskich detali, zawsze jest tańsza... zresztą CX to przygoda.. sprawdzić powyższe i można brać...
http://olx.pl/oferta/honda-cx-cx-500-cu ... cb32761997Też nie wygląda źle.. tylko trzeba jechać oglądać:
http://olx.pl/oferta/honda-cx-500-c-ory ... cb32761997Jeśli chodzi o pracę sinlika, to ma być cichutko bez klekotów, ma być słychać łańcuszek rozrządu - ma świszczeć, w tym wątku masz porównanie:
viewtopic.php?f=13&t=45Jeszcze Sebastian wrzucał gdzieś film z pracy swojego sinlika - jego sinlik na filmie "pracuje poprawnie"...
No i ten jest też w miare dobrą opcją
http://olx.pl/oferta/honda-cx-650c-rc-1 ... 05aa3b9ddanie wygląda źle, tłumiki można zmienić na coś bardziej mięsistego, trzeba byłoby pojechać posłuchać, zobaczyć na stan ogólny - grzyba nie brać bo się załamiesz...
tylko miej na uwadze, do cx650 takiego custom to nie ma NIC, w przypadku EURO jeszcze wszystko praktycznie podbierzesz z odzienia od 500EURO - coś jeszcze czasem się trafia, silnikowe z GL650 to też, ale jakieś graty do CX650 CUSTOM jeśli chodzi o budę to jak ja siedze w temacie 2 lata to nawet w niemczech nie ma do tego nic.... no ale co tam, do turbo też nie ma a ludzie kupują
PS.
500 CUSTOM jest ładny... tak uważam, brałbym 650 EURO w dym!
PS.
Heryk Kwinto napisał(a):Optymistiq, może ta za 10,5 byłaby interesująca, jeśli miałbyś ochotę to odkupiłbym kufry z mocowaniami... Sorry, ale tak wyszło...
jakiż on miałby w tym interes, wybawisz go z kłopotów czy co... ucz się kolego optimistique.. na tym forum każdy myśli o sobie
zresztą nie narzekaj, masz ładnego CXa, ramy nie musisz naprawiać tak jak ja także wyluzuj....
PS..
jeszcze jedno patrzta
http://olx.pl/oferta/honda-cx-orginal-CID5-IDeAc6r.htmlhttp://olx.pl/oferta/honda-cx-500-sport ... ac4778abeeczy mnie oczy mylą czy to jest ten sam motocykl, popatrzcie na zadupku na czerwony plastik na śrubach prowizoryczna naprawa.. to co jest... szybki zysk czy coś nie tak??? czy to inne motocykle a naprawa zadupka zrobiona u tego samego kowala???
nie widzicie innych zbieżności?? ale popatrzeć na silnik... na rancie baku jest rdza - tak jak mówie... na zdjęciu malinka a w rzeczywistości 30 letni trupek... no gmole to w każdym euro nie byly... hmmm nie ten sam???
Zwróćcie też uwagę że na ogłoszeniu za 4600 to niektóre zdjęcia to tak jakby skany z kliszówki robione chyba zaraz po sprowadzeniu, a w ogłoszeniu za 5800 to jest stan obecny
no i dorobił się niezłego pługa
pierwszy krok do cafe racera