Silnik na pewno musi wskoczyć z łapami i będzie leżał, przekładnia nie wiem, ale rozmiar śrub nie ma znaczenia bo najważniejsze jest to że dyfer ma kołnierz wpustowy/centrujący więc jak śruba mniejsza to może kołnierzowa i wychodzi na to samo bo ma tylko trzymać...
Jak głoszą wszem i wobec rozmiar podobno nie ma znaczenia, ale położenie dziur już tak
euro 500 ma zdaje się dyfer prawie identyczny do zwykłej 500, więc dziury/szpilki są 3 i na oko inaczej rozmieszczone. Więc jakby co to tylko wymiana wahacza i koła ratuje
Jeśli jest 4 śruby to wahacz jest inny i pozamiatane ale nie do końca.. z tego co się orientuje do ramy EURO będize pasował wahacz z GL500. EURO ma taką samą główkę jak i zwykły CX z tą różnicą że nie ma kikuta do amora ale to nie ma znaczenia żadnego...
Ale luzik - nie ma problemu. Wygląda na to że w razie potrzeby można spokojnie wałek wychodzący z silnika (final shaft) podmienić. Trybko na którym siedzi i w 500 i w 650 jest to samo