Teraz jest 24 maja 2018, o 00:21

Wał i panewki

Tu postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemów mechanicznych z Twoją Hondą CX
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4 kwi 2018, o 16:26
Galeria: Przesłane zdjęcia

Wał i panewki

Post przez Bartosz_hondacx500 » 30 kwi 2018, o 18:07

Witam
Pisze do Was z zapytaniem. Czy miałby ktoś na sprzedaż wał i panewki do silnika do HONDY CX500??? :( :(
Niestety moje nie nadają się już do użytku <zalamka> <zalamka>
Może ma ktoś z Was na sprzedaż takie części, albo wie kto ma??? <zalamka> <zalamka>
Z góry dziękuję za wszelką pomoc <okok> <okok>

Avatar użytkownika
 
Posty: 5977
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wał i panewki

Post przez szopen » 30 kwi 2018, o 21:06

BIda, ale ja mogę zaoferować komplet uszcelek oraz oringi...

Ja panewki dorabiałem do swojej, ale wał miałem dobry... ile trzeba by szlifować twój wał?

PS. juz pamiętam, gadałem z tobą, przecież Tobie wszystko wytłumaczyłem przez telefon a ty dalej swoje... .... nie rób tego sinlika, jak jest tam zatarty wał to pewnie reszta też nie lepsza... nie ma sensu...

 
Posty: 4
Dołączył(a): 4 kwi 2018, o 16:26
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wał i panewki

Post przez Bartosz_hondacx500 » 30 kwi 2018, o 23:07

Reszta jest dobra. Obróciła się panewka i przyblokowała wał.
Może ma ktoś silnik na sprzedaż, bo jak wału nie idzie tak kupić.

Avatar użytkownika
 
Posty: 5977
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wał i panewki

Post przez szopen » 1 maja 2018, o 06:59

Ten kto robi silnik powinien wiedzieć że jeśli każe tobie kupić następny wał to panewki główne (w bloku) mogą również nie spasować, ogólnie sytuacja beznadziejna, kupić następny silnik w cenie 1000 zł albo za 2000 zł w którym po otworzeniu panewki zastaniesz przytarte a wał porysowany???... każdy z tych używanych silników na sprzedaż ma ok. 40lat, był eksploatowany i ma lepszą lub gorszą historie, pochodzi z motocykla najczęściej taniego, który był przeznaczony z góry na sprzedaż na części bo pięknych egzemplarzy chyba się nie tnie tylko sprzedaje w całości prawda??? Ale można też trafić perełkę, bierz byka za rogi.. próbuj...

Ogólnie tu rady się kończą ponieważ na takim etapie nikt nikogo nie posłucha bo każdy będzie miał swoją wizje naprawy a inny będzie mówił, że to na nic i że tamten pier... głupoty. Tak samo jak ja Ci mówię, że ten silnik najprawdopodobniej jest złom, a ty mi mówisz nie... on jest dobry.... aha sorry bo kilka tych silników rozbierałem i nawet mój własny co miał 100tys i już dużo rzeczy było złych, ale panewki wciąż praktycznie bardzo dobre... chcesz mi powiedzieć że u Ciebie jest na odwrót? nic się nie zużyło w koło tylko panewki po prostu sobie się powybijały??? Widzisz także szkoda gadki... ten kto wziął na łeb tą robotę niech robi do końca i da Ci gwarancje....

PS. może jakbyś do Atebo się uśmiechnął bo on siedzi w niemczech i kupuje na ichniejszym olx to trafia czasami okazje..... w Polsce raczej nie ma czego szukać... a ten motocykl to ja bym sprzedał na części, odzyskał ile się da (jeśli rzeczywiście reszta części jest dobra to w warunkach polskich odkujesz zaraz na pół CXa) i dołożył do takiego:
https://www.olx.pl/oferta/honda-cx500-C ... a97d6d4b2c

i to będzie najlepsze wyjście...


Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości