Teraz jest 19 sie 2018, o 07:52

Cx650e z Holandii

W tym dziale zadawaj pytania dotyczące kupna Hondy CX, na co zwracać uwagę, różnice rocznikowe itp.
 
Posty: 4
Dołączył(a): 24 lip 2018, o 17:50
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Cx650e z Holandii

Post przez qubex » 7 sie 2018, o 15:53

Witajcie, jako że jestem "świeży" w temacie (ale zdający sobie sprawę czym jest stary motocykl i rzadki model...) Postanowiłem napisać ten post. W poszukiwaniu swojego jedynego wymarzonego CXa trafiłem na to ogłoszenie
https://www.olx.pl/oferta/honda-cx-650- ... ww4xJ.html
I teraz tak.. Moto wydaje się być ok, zadbane itd ale - słuchać stuki dochodzące z tylnego zawiasu (wersja sprzedającego - wystarczy nasmarować tulejkę..), plastiki całe ale przy siedzeniu mocowania popękane. Zbiera się dobrze, hamuje porządnie, jedzie prosto. Jako, że Moto sprowadzone z Holandii (sprzedający sprowadza motocykle stamtąd, ma spory "skład") to jak jest z kwestia rejestracji? Tłumaczenia itd? No i z (2wiem, ciężkim) dostępem części (rozrząd, tylne klocki itd) do 650e? Moto w ogóle jest pod Lesznem i ogłoszenie jest już od połowy lipca..
Ktoś coś podpowie? :)
Pozdrawiam!

 
Posty: 1287
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cx650e z Holandii

Post przez jerry » 7 sie 2018, o 20:47

Z rozrządem nie ma najmniejszego problemu, z klockami z tyłu też nie. Ale z dyfrem to i owszem. Jak to problem nienasmarowanej tulejki to czemu gościu nie nasmaruje?
edit: znaczy łańcuch jest dostępny. reszty nie ma
U mnie się okazało, że rozwalony mam dyfer - wielowypust/zabierak w kole miał praktycznie ścięte zęby ... To akurat do dokupienia, ale zdarte tak samo były zęby w dyfrze ... A dyfry do euro 650 w przyrodzie nie występują w stanie wolnym... Skończyło się na brytyjskim ebayu i dyfrze od 650 custom ... Choć w tej chwili bywa na allegro w Wieliczce ...
Tarcza tylna ebay 1000 zeta. Opony po 500. Gaźników nie kupisz.

Obrazek
Obrazek

Dla porównania używany ten sam zabierak z innej hondy
https://allegro.pl/zabierak-kardana-vt7 ... 23654.html

Zobacz luz obwodowy tylnego koła. U mnie na feldze chyba było 11cm, teraz mam o ile dobrze pamiętam 8 co też wydaje się być dużo ....
Acha - a zawieszenie tylne kolega z forum regeneruje. A w każdym razie regenerował - czy robi to nadal - sam jestem ciekawy ;D
Ostatnio edytowano 7 sie 2018, o 23:14 przez jerry, łącznie edytowano 1 raz

 
Posty: 4
Dołączył(a): 24 lip 2018, o 17:50
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cx650e z Holandii

Post przez qubex » 7 sie 2018, o 21:42

no coś czytałem o tym Twoim dyfrze na forum (pobierznie, ale jednak szukałem informacji o 650 ;)) ale sam nie wiem - jak dla mnie najprędzej to jest wywalona tulejka w amortyzatorze - czyli wyciągnięcie amortyzatora i wprasowanie nowej tulejki (żaden problem we Wrocławiu) lub nowy/używany amortyzator.. ale nie jestem specem, tak mi się po prostu wydawało - motocykl oglądałem "na szybko" będąc w trasie (praca kierowcy...) i bez przygotowania :(

a jak się sprawdza ten luz obwodowy tylnego koła i jaki powinien być prawidłowy..? może głupie pytanie, ale jak już mówiłem - jestem laikiem ;)
dzięki za tak szybką i konkretną odpowiedź! pozdro!

 
Posty: 344
Dołączył(a): 18 mar 2017, o 09:42
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cx650e z Holandii

Post przez sirturek » 7 sie 2018, o 21:42

Ładnie się prezentuje, jak silnik zdrowy to brać.

 
Posty: 1287
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cx650e z Holandii

Post przez jerry » 7 sie 2018, o 22:58

qubex napisał(a):
a jak się sprawdza ten luz obwodowy tylnego koła i jaki powinien być prawidłowy..? może głupie pytanie, ale jak już mówiłem - jestem laikiem ;)
dzięki za tak szybką i konkretną odpowiedź! pozdro!


Wrzucam bieg przykładam pisak do felgi i szapie kołem do przodu do tyłu i mierze długość linii która powstała.
Tulejki i sworznie do zawieszenia trzeba dorabiać.

Amortyzator podobno można regenerować - choć można kupić nowy ....

https://www.cmsnl.com/honda-cx650e-1983 ... ml#results

Acha - żebym Cie nie zmylił - z rozrządu łańcuch jest spoko dostępny - ale pozostałe elementy - zapomnij, ślizgi, wałki napinacze itp nie występują w stanie wolnym. Zobacz w katalogu z linku powyżej co jest a co nie jest dostępne ....

Avatar użytkownika
 
Posty: 6390
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cx650e z Holandii

Post przez szopen » 8 sie 2018, o 07:30

Wykonuje regenerację tylnych kiwaczek

 
Posty: 4
Dołączył(a): 24 lip 2018, o 17:50
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cx650e z Holandii

Post przez qubex » 8 sie 2018, o 23:07

dzięki za kolejne konkretne info - temat do przemyślenia, już zbyt wiele razy wpakowałem się w projekty które nie miały racji bytu przez brak części.. czyli jak rozumiem jeździć aż rozrząd się skończy i wtedy szukać najlepiej używanego silnika 650? albo nawet 500 żeby nie było problemu z częściami? ;)

 
Posty: 1287
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cx650e z Holandii

Post przez jerry » 9 sie 2018, o 00:03

NIE !!!!! Wymienić łańcuch i uszczelniacz pompy wody od razu po zakupie a potem co jakieś 20 tyś km profilaktycznie !!
Jeździć a w międzyczasie pomalutku się rozglądać za napinaczami używkami albo polować w Australii na nowe ;D

Avatar użytkownika
 
Posty: 6390
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cx650e z Holandii

Post przez szopen » 9 sie 2018, o 07:23

czemu w australii? napinaczy nie ma kolego, gdzie Ci się u da kupić tam kupisz, najważniejsze jest żeby "opanować" temat i zajrzeć wszędzie gdzie trzeba, zgodnie z info na forum, jest tego troche do poczytania. Najprawdopodobniej śligi masz dobre i będziesz miał dobre dopóki będziesz dbał o rozrząd, zasada jest prosta, kupuje CXa i nigdy takiego czegoś nie miałem, to rozbieram silnik i sprawdzam konkretne rzeczy...


Powrót do Kupuję Hondę CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości