Teraz jest 13 lis 2018, o 07:43

Cylinrdy i głowice od 650 czy pasują do 500?

Tu postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemów mechanicznych z Twoją Hondą CX
 
Posty: 25
Dołączył(a): 2 paź 2018, o 23:45
Lokalizacja: Mazowieckie
Galeria: Przesłane zdjęcia

Cylinrdy i głowice od 650 czy pasują do 500?

Post przez Pteranodon » 15 paź 2018, o 08:15

Chciałem zapytać czy ktoś przerabiał modyfikację CX 500 na cx 650? Wydaje mi się, że mogą być tylko inne cylindry, ew. gaźniki. Co wiecie na ten temat.
"Faken się będzie tutaj rejsował ze mnom przy wymijaniu no...... yyyy wyścigował, na takich zakrętach i to jeszcze bez żadnej odzieży.."

Avatar użytkownika
 
Posty: 6583
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cylinrdy i głowice od 650 czy pasują do 500?

Post przez szopen » 15 paź 2018, o 09:27

nie da się, jedynie podmiana silnika całego..

Pteranodon napisał(a):Witajcie mordeczki!

Jestem Adam od paru lat siedzę w zabytkowej motoryzacji, na wiosnę chciałbym kupić Youngtimera ze stajni Hondy o dźwięcznej nazwie CX. Zarejestrowałem się wiec jak widać na forum. Pozdrawiam Piaseczno hejka!!


Czyli jeszcze CXa nie masz, po wpisie wnioskuje że chodzi CI o egzemplarz w oryginale i przerabiać nie będziesz, nie szczędź kasy na zadbany egzemplarz, rozważ import z zachodu i dobrze sobie przemyśl jaki model ci odpowiada czy custom czy euro czy GL. Po zakupie od razu pompa wody i rozrząd... przed zakupem forum, dział kupuje CXa, dział napraw serwisowych oraz tematy w dziale TWÓJ CX, przeczytaj sobie kilkanaście i wtedy zrobi Ci się dużo jaśniej..

 
Posty: 25
Dołączył(a): 2 paź 2018, o 23:45
Lokalizacja: Mazowieckie
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cylinrdy i głowice od 650 czy pasują do 500?

Post przez Pteranodon » 15 paź 2018, o 12:24

szopen napisał(a):

Czyli jeszcze CXa nie masz, po wpisie wnioskuje że chodzi CI o egzemplarz w oryginale i przerabiać nie będziesz, nie szczędź kasy na zadbany egzemplarz, rozważ import z zachodu i dobrze sobie przemyśl jaki model ci odpowiada czy custom czy euro czy GL. Po zakupie od razu pompa wody i rozrząd... przed zakupem forum, dział kupuje CXa, dział napraw serwisowych oraz tematy w dziale TWÓJ CX, przeczytaj sobie kilkanaście i wtedy zrobi Ci się dużo jaśniej..



Chodzi o to, że w każdym modelu coś mi się nie podoba więc raczej będzie to wersja bez rozwinięcia czyli CX 500, silnik najchętniej bym wziął od 650 o ile uda sie go wyremontować a owiewkę z zegarami i lampą wyrzucił i zainstalował coś ze współczesnej epoki, żeby to świeciło ładnie i prezentowały się na tym dwa budziki. Felgi też od 650 lub szprychowane bo od 500 są takie krzaczaste nie ważne jak się je pomaluje.
Nie jestem laikiem więc z przykrością stwierdzam, że dla mnie w dziale "kupię CX" jest trochę lania wody ale trudno, czasu jest więc może coś wyłowie co mi się przyda jeżeli chodzi o info.
"Faken się będzie tutaj rejsował ze mnom przy wymijaniu no...... yyyy wyścigował, na takich zakrętach i to jeszcze bez żadnej odzieży.."

Avatar użytkownika
 
Posty: 6583
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cylinrdy i głowice od 650 czy pasują do 500?

Post przez szopen » 15 paź 2018, o 13:25

Lania wody?????? czlowieku.. A co mamy rozmawiać czy tuleje cylindrów sie zużywają po 50 czy 100 tys, na tle wszystkich problemów nawet jeśli chodzi o zakup to są laickie rozważania... Nie będę ciebie przekonywać kupisz i będziesz działał jak uważasz... zobaczymy jak Twoje plany zweryfikuje rzeczywistość, ale jak by nie było to racje każdy ma swoją. ana forum uzyskasz jakąś tam pomoc...

Online
 
Posty: 1357
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cylinrdy i głowice od 650 czy pasują do 500?

Post przez jerry » 15 paź 2018, o 18:49

chwila bo sie zgubiłem. 500 jako taka nie pasuje, bo nie ma czegosc co ma 650, 650 nie pasuje bo nie ma czegos co ma 500... ale ... która 500? która 650? 500 są chyba standard jakieś delux po głowie mi chodzi custom, euro,gl w kilku odmianach... 650 to euro, custom i gl. No i jeszcze są turbo ...
Jak chcesz do 500 wsadzić silnik 650 kupujesz silnik, zmieniasz mu tylny dekiel wyjście z silnika i termostat od 500 przy okazji przechodzisz na manualny naciąg łańcucha rozrządu i ignitecha korzystając z części silnika 500 i masz 650 w budzie 500 tylko po co?
Koła... niekoniecznie bedzie lekko zależy z jakiej wersji do jakiej ...

PS. Przy takich potrzebach to może trzeba rozejrzeć się za czymś, co fabrycznie je spełni a nie rzeźbić?

 
Posty: 25
Dołączył(a): 2 paź 2018, o 23:45
Lokalizacja: Mazowieckie
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cylinrdy i głowice od 650 czy pasują do 500?

Post przez Pteranodon » 15 paź 2018, o 23:51

Jerry słuchaj sory ale po pierwsze nic nie brzmi tak zaje*iście jak CX, po drugie dla mnie jesteś gość jak sam zbudujesz swój motocykl a nie go po prostu kupisz. Oczywiście nie chcę zrobić wszystkiego od razu bo i tak nie dam rady, ale miesiąc po miesiącu i nabierze to kształtu takiego jaki sobie wyobraziłem. CX custom i euro odpada bo nie pasi mi to nadwozie. Z GL-a z tego co widzę wystarczy zdjąć owiewkę zamontować inny reflektor i moto nie do pozniania. CX 500 bez oznaczenia tak jak GL ma tą dużą piękną, tylną, czerwoną lampę z której nie chcę rezygnować.

Avatar użytkownika
 
Posty: 6583
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cylinrdy i głowice od 650 czy pasują do 500?

Post przez szopen » 16 paź 2018, o 06:31

Pteranodon napisał(a):Jerry słuchaj sory ale po pierwsze nic nie brzmi tak zaje*iście jak CX


no tak, szczególnie taki co się w nim sprzęgło koleboce jak np w moim haha....

Pteranodon napisał(a):Z GL-a z tego co widzę wystarczy zdjąć owiewkę zamontować inny reflektor i moto nie do pozniania.


zrobić żeby się nie narobić :)


Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość